TEDxKarnavatiUniversity.com/home

Vi momci znate koliko sam nekada volio svoju grupu bivšeg razreda u teretani.

Danas se događa bljeskalica koja će vam se odvesti 100 USD u prvih pet okvira prikladnih i prilagodljivih recepata.

Kliknite ovdje za promotivu!

Možda ćete uživati i:

Kako kuhati plavu pregaču: Wellness recepti Videhy Blue pregače dobivaju moju pregaču palca na izborniku

Više postova iz Kath:

Howdy!

Zaista sam uživao u WIC -u danas. Obožavam majke i bebe i trudnoću i žene stvari, pa mislim da bih ikada ušao u javno zdravstvo, WIC bi mi dobro odgovarao. Moram vidjeti nekoliko blizanaca starih 6 tjedana !! Majke se brinu za prehranu kao i nekoliko drugih segmenata stanovništva, tako da mislim da bi to bilo zaista korisno. Zasjenio sam nutricionista za dobar popodne, a također sam proveo neko vrijeme učeći o provjerama i gledajući djecu kako se prstima zaglave 🙁

[Mislim da su štapići prstiju najgori dio zdravstvene zaštite. Zašto biste zabili iglu u jedan od najnevjerovatnijih dijelova tijela!?! Možda sam samo dijete, ali radije bih izbušio zub. Bilo je zanimljivo da su mamu više smetale štapiću nego malu djecu!]

Ova je rotacija malo drugačija od moje posljednje. U školskom sustavu bio sam integrirani u osoblje i bio sam zadužen za stvari da uskočim, ali zato što zdravstveni odjel ima toliko programa i toliko je RDS -a i toliko stvari koje mogu naučiti, radim a Puno više zasjenjenja i promatranja nego praktičnih stvari. Dobro sam s oba načina 🙂 Također se uopće ne osjećam ugodno fotografirati tijekom ove rotacije. Upozorili su nas naši čelnici stažiranja da ne dijelimo fotografije gotovo svega što radimo. Škole su opet bile malo drugačije, jer sam imao puno veću fleksibilnost i pokazivanje superhrane ne otkriva ništa. Ali samo tako da razumijete zašto ne mogu uključiti nijednu fotografiju ili čak detalje o određenim stvarima koje radim ovaj put.

pogodite što?!

Roach je danas pronađen !!! Na njegovoj posljednjoj nozi … Whew!

I pogodite što!?

Naša kuća ima na prodaju PERCER PREDNJI !!

Danas je jedan od tih dana jedan od tih dana U zagrljaju ciklus u kojem nisam bio gladan !! Zapravo više volim gladne dane jer moram jesti! Danas nisam bio gladan cijelog popodneva i oko 5:15 bio sam spreman za užinu, ali znao sam da ću pokvariti večeru ako je imam! Pa sam progurao do 6, a zatim imao laganu večeru.

I na dosadnoj strani!

Nisam se mogao odlučiti želim li juhu, salatu ili lazanje i matt rekli da imaju samo sve 3.

špinat S malo Annieine božice preljev s grijanom Bobovom juhom od crvenog mlina i dr. Kracker Lazagna s chia sjemenkama na vrhu!

Upravo sam bio zapaljen 🙁

Zamrzavao sam se i odlučio sam imati mocktail s večerom. Nuttzo.

Večera mi je ostavila nešto više nešto kasnije. Htio sam karamel oikos, ali bilo je previše hladno, pa sam umjesto toga zagrijao jabuku s cimetom i posljednju od moje hrskave kokosove granole i žličice TJ -ovog PB -a!

plus vrući tazo krastavac bijeli čaj!

Idem se priviti pod naslovnice ove hladne noći. To će biti to doba godine u kojem sam toliko umorna da budem hladna i da moram gurnuti svoj grijač prostora oko kuće! Dobro je što je gotovo ožujak !!

Doručak + vrijeme na plaži

Thomas je na ovoj boji radio po broju svake večeri cijeli tjedan. Djeca (srećom) nisu trebala otvoriti svoja platna jer smo imali sreće s vremenom. (Ozbiljno smo bili pripremljeni danima kiše!) Nona je izvela dječake na nekoliko malih avantura, ali inače nismo zapravo napustili kuću. (Također: Covid je značio da ne izlazi na večeru ili Putt-Putt aktivnosti.) To je bilo u redu sa mnom jer se volim samo opustiti uz vodu!

Grandpa’s prekrasna zdjela voća

Također pravi ubojicu domaću vaflu!

Walks na plaži + 1 trčanje

Krenuo sam na jednu trku sredinom tjedna. Volio bih početi svaki dan sa formalnim vježbanjem, ali to jednostavno nije mnogo opcija kada imate djecu. Thomas i ja smo jedno jutro odveli B u šetnju na plaži. (Nismo donijeli kolica, ali to bi bio dobar način za kombiniranje djeci + vježbanje. Jednostavno ne bi odgovarao.)

Kopanje u pijesku je Dobra vježba

Igrali smo malo nogometa u večernjim satima nakon što je vrućina slomila

Moje najdraže vrijeme dana na plaži!

Bok prijatelji !!

Pogodite koliko je dugo bilo moje putovanje jutros …… 9 minuta !!!!!!!!!! Neće biti tako kratko, jer ću biti na različitim lokacijama, ali danas sam stigao 15 minuta rano s osmijehom na licu 🙂

Proveo sam jutro (što je prošlo brzo!) U Orijentacije i moduli za trening.

Sada jedem svoj ručak u pauzi prije nego što popodne krenem na drugo mjesto zdravlja.

U kutiji za ručak:

Odličan žetveni kruh s tempeh i bundevom maslacem.

Da, jedem tempeh sirovo. Da, sigurno je. I da, ima ukus dobar (iako je vjerojatno stečeni okus, jer je pomalo mirisan poput …… fermentirani kruh?)

Najlakši sendvič ikad!

Također sam spakirao ostatak sauted kupus i Organska gala jabuka 🙂

Vidiš se večeras!

Clifton

Volimo biti tako blizu našeg mjesta za vjenčanje, pogotovo jer možemo večerati večera tamo nekoliko puta godišnje! Vratili smo se u Clifton na večeru u utorak navečer i proveli neko vrijeme hodajući uokolo prije nego što smo sjeli. Boutique hotel promijenio je vlasništvo odmah nakon našeg vjenčanja, a obnovljen je i ažuriran. To je zapravo lijepo mjesto za boravak ako ikad posjetite Cville za mali vikend! To je samo oko 10 minuta od centra grada, ali osjećate se kao da ste na prekrasnom selu (jer jeste!) Ostali smo nekoliko noći nakon vjenčanja i koristili bazen, vruću kadu i restoran. Toplo preporučujem vikendicu Cource bacteoff u ljekarni skokni do ovih tipova House!

Išli smo na travnjak za kroket da bismo se prisjetili naše ceremonije.

i pucnuli neke slike!

ona ima Grand Front Porch

Večera na stražnjoj terasi

Naš je prijem bio na stražnjoj terasi, pa iako je u utorak bilo 95 stupnjeva, znali smo da želimo sjediti vani. Zalazak sunca bio je prekrasan, kao i pogled.

salata za dijeljenje

Počeli smo s heirloom rajčicom, breskvom, uljem bosiljka i parmezanom salatom za dijeljenje.

Glavno jelo

Imao sam šampanjac za početak i malo vina za odlazak sa svojom patkom od lavande s narančastim kedar maslacem slatkim krumpirom i umakom od kukuruza. Patka nije nešto što naručujem često, ali morao sam isprobati kombinaciju okusa. Ako volite lavandu, voljeli biste ovo jelo. Bilo je jako dobro! Thomas je imao i pastrmku u kojoj je uživao.

desert

Naš poslužitelj nas je iznenadio sićušnom tokom za malo obljetnice, a mi smo imali ovaj dekonstruirani kolač od bundeve s lomljivim mrvicama od badema i bundeve sladoleda i bundeve ! Otišli smo puni i sretni.

stol kuhara

Zaboravio sam da nude poseban stol kuhara koji sam doživio s Karen prije godina, pa bih to volio napraviti Naš sljedeći poseban posjet. Možda za našu treću godišnjicu!

Možda sljedeće godine možemo ostati i noć. Clifton za našu obljetnicu je tradicija za koju se nadam da ću nastaviti godinama koje dolaze.

ono što želim dodati

1/tjedni izlazak izlaska

Noći su mi svete.

Posebne su ne samo zato što jedete u restoranu i da netko drugi radi kuhanje i posuđe (iako to neizmjerno zaslađuje lonac!), Ali to je neprekidno , nepodijeljeni razgovor koji najviše njegujem.

Kod kuće je izazov voditi neprekidni razgovor za odrasle sve dok djeca ne budu u krevetu, a do tada smo obično previše umorni da bismo razgovarali o bilo čemu s gustom.

Volim da prilikom ručanja zapravo niste kontrolirali vrijeme vašeg jela. Prisiljeni ste sjediti tamo i razgovarati jedni s drugima (bez telefona ili TV -a!) Dok se obrok ne završi.

To je nekako poput vođene meditacije.

Mogli bismo pokušati Učinite to kod kuće ako odlučimo jesti super kasno (kao što to radimo ponekad kad se posebno trudimo s plavim obrocima pregača!), Ali to jednostavno nije tako lako ili zabavno kao ručavanje u restoranu.

Također jedva čekam da ponovno podržim našu lokalnu scenu hrane. U međuvremenu sam štedio u našem proračunu i kupio poklon bon, tako da imamo financijski plan kada se nastave naših večeri.

Thomas koji će pojesti grm od rakova prije nekoliko godina!

2/Travel

To je vjerojatno “ti ne može” zbog čega želim da poželim To je više, ali svrbež putovanja je trenutno super jak (očito na sva topla mjesta). Drago mi je da se za to vrijeme možemo barem voziti do kuće do kuće. Jednom kada se osjećamo ugodno s putovanjima aviona, gore i dalje!

Nisam bio u Europi još od fakulteta, a Thomas nikad nije bio. Razmišljali smo o planiranju putovanja prije nekoliko godina, ali tada je došao mali Birchie! Ove godine me je shvatio koliko je kratak život i ne možemo odgoditi sva putovanja dok djeca nisu starija.

Istraživao sam neke putničke hakere i načine korištenja kartica Travel Rewards za našu četveročlanu obitelj da ode na neka nova mjesta. TBD o tome kako sve to ide!

Tijekom pandemije stvarno smo se približili kao obitelj, ali promjena krajolika je uvijek blagoslov.

3/zatvorene dječje aktivnosti

Trampolin Park, Muzej Discovery, Kidzone, Playroom Friends, knjižnica.

Na početku pandemije mislio sam da vrijeme nije sve tako loše za nas jer Nismo mogli stvarno premjestiti svijet ili ionako ići na sva mjesta s dvogodišnjakom.

ali tada me ove zime, iznimno teško pogodilo da doslovno nemamo kamo, ali vani u hladnoći.

Kad je Mazen imao dvije godine, imali smo tona aktivnosti, uključujući samo dva sata u teretani u subotu ujutro, dok je odskočio sa svojim prijateljima iz mališana u zatvorenoj strukturi igre. Možda bismo ga nakon toga odveli u topli zatvoreni bazen na plivanje.

Naš popis zabavnih stvari koje treba raditi kod kuće mnogo je, mnogo kraći za oboje djece. Znam da se mnogi od vas roditelji osjećaju isto. Volio bih potpisati Mazen Back Up za unutarnju košarku ili ga povesti u zatvorenom rolanju, što je bilo nešto što smo voljeli raditi u nekoliko godina prije.

Također bih jako volio odvesti djecu u filmovi!

Ono što mogu nastaviti živjeti bez

1/Pedicures

Nisam ga dobio od listopada 2019. !!!

Iako mislim da pedikura s vremena na vrijeme može učiniti čuda za stopala, trošenje novca na nožne prste je novac koji bih radije stavio prema jednoj od gore navedenih aktivnosti. Shvaćam koliko njegujem iskustva. Imam komplet za gel za dom i nitko mi ionako ne gleda u noge.

Nemojte se ljutiti na mene ako objavljujem Instagram fotografiju obojenih nožnih prstiju za godinu dana, ali to je na popisu stvari koje stvarno nisam propustio. I vrijeme i novac uštedjeli su se.

2/The Gym

Je li to šok?! Thomas i ja smo malo podijeljeni na ovom.

Vi znate koliko sam nekada volio svoje grupne ex klase u teretani.

Puno mi nedostaje zajednica! Ali gotovo godinu dana bez da moram napustiti kuću na vježbanje, i ne mogu reći da mi sve nedostaje s postavljenim koje sada imamo kod kuće.

Thomas stvarno propušta njegovo nakon- Radite rutinu, pa glasa za dodavanje. Ali ja sam na ogradi jer su moji treninzi kod kuće toliko učinkoviti. Mislim da bih vikendom išao samo u teretanu, a onda je trošak zaista vrijedan toga? Ali to je jedna od onih stvari koje sam ispitivao.

3/Kupovina u trgovinama

Nisam propustila kupovinu ni jedan.

Doduše, nikad nisam bio veliki kupac. Mislim da sam ove godine proveo manje na “stvarima” nego što sam ikada imao – obuhvaćena odjećom.

Imam jasniju sliku o tome što su moje vrijednosti kada je riječ o trošenju novca. Iskustva >>>> stvari.

I dalje stvarno uživam u:

Prošireni broj restorana koji imaju mogućnost izlaska ako ručavanje nije moguće ukidanje usluga, tako da ne znam Moram izaći iz mojih posjeta liječniku s kartelemima (uvijek sam mrzio ionako s klicama svugdje) vrijeme uštedjeno tako što ste imali virtualni sastanci bez vremena putovanja (poput događaja povezanih Porcupine!

Što vam nedostaje i što ćete ostaviti iz svoje rutine?

Jeste li imali lijep četvrti vikend?

Napravili smo i bazen i zabavu i uživali u ekstra dugom vikendu.

Imam recept za smoothie za početak tjedna!

Volimo smoothie tijekom cijele godine, ali posebno u vrućim i parskim ljetnim jutra!

Ne Jedino su samo cool, osvježavajući doručak ili zalogaj kad je previše vruće za uključivanje štednjaka, ali oni su jednostavan način za uživanje u raznim voćem ili povrću odjednom.

Objavio sam svoj sajam udio recepata smoothieja, i imate post sa savjetima i trikovima kako biste napravili najbolji smoothie.

Uvijek dodajem pregršt špinata ili kelja u voćne smoothie i ovaj recept se ne razlikuje (zato je to razlog Nije ružičasta!).

Dječaci su navikli da svi smoothies blatnjavi zeleni s vitamixom, sve se miješa poput magije i djeca nikad ne znaju (Sneaky Move – shhh!).

sezona je ljetne voće!

Moja omiljena sezona !! Bobice i kamene voće su mi najdraži od svih njih.

Frištanje voća prvo će dati mnogo deblji smoothie, a nećete ni morati dodati led.

Ako imate obilje voća od biranja voćnjaka, zamrznite komade voća na tavi (tako da se neće držati zajedno), a zatim ih premjestite u silikonsku torbu (poput ove).

Ono što volim kod ovog jednostavnog smoothieja breskve od jagoda jest da se lako može siliti u kalupe za popsicle – djeca prelaze preko ovih!

Sastojci u smoothieju breskve jagode

smrznute breskve

U idealnom slučaju, koristili biste svježe smrznutu breskvu, ali prethodno smrznuto iz trgovine također djeluje!

Smrznute banane

Uvijek imam smrznute banane pri ruci jer su ključ za izradu smoothieja debelog i kremastog! Pričekajte dok se ne primijete i zrele, ogulite, razbijte ih na pola i zamrznite u silikonskim vrećama. Rijetko napravim smoothie bez jednog.

svježe ili smrznute jagode

Smrznuta banana je bitna, ali jagode možete ostaviti svježim ako želite! Ili zamijenite miješane bobice.

špinat

Uvijek dodajte pregršt! Ne možete to uopće okusiti.

Mlijeko po vašem izboru

U našoj kući koristimo cijelo kravlje mlijeko, ali koristimo ono što vam se sviđa.

Proteinski prah vanilije

Neobavezno! Volim proteinski prah za okus. Obožavam Arbonne za biljnu i golu sirutku za hranjenu travom.

Uživajte u zdjeli sa žlicom, u čaši sa slamom ili sipajte u kalupe za popsicle i Budite cool !!

Print

PIN

Smoothie breskve jagode

Ovaj smoothie breskve od jagoda jednostavan je i prirodno sladak zalogaj za vrući ljetni dan. To se može uliti i u kalupe za popsicle!

Smoothie tečaj

Cuisine American

Breskva ključne riječi, smoothie, jagode

Vrijeme pripreme 5 minuta

Ukupno vrijeme 5 minuta

Porcije 2

Autorica Kath Young

sastojci

1 šalica smrznute breskve1 Velika smrznuta banana (zrela) 1 šalica svježe ili smrznute jagode1 šalica špinath3 šalice mlijeka1 čašica od vanilijevog proteinskog praha (opcionalno)

Upute

Pomiješajte sve sastojke dok potpuno glatka i djeca mogu ‘Vidi mrlje špinata.

Možda ćete uživati i:

Moja omiljena svakodnevna smoothieberry, banana i zeleni smoothiepineapple naopako je SmoothieTropical Smoothie Bowl

Konfetti škampi + griz

škampi ošilja

Prva godišnja niska država kuhanja

Druga godišnja kuhanja s niskim zemljama

škampi, patlidžani + tikvice špagete

Panko škampi s aparagama

Dobra ole škampi + griz

SHAMP SUSHI

A danas vam donosim novi recept: